dierenvrienden
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een leuk forum voor je huisdieren
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Mijn sport: Darten.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 7 I_icon_minitimezo feb 21, 2010 1:47 pm

Donderdagavond hebben we weer competitie gespeeld en gelukkig hebben we toch met veel pijn en moeite gewonnen met 5-4! Very Happy De wedstijden gingen gelijk op en waren best wel spannend.

Vrijdagavond hebben Nico en ik aan een (verlaat) Valentijns-koppeltoernooi in Julianadorp meegedaan en daar werden we 2de in de winnaarsronde! Very Happy Ik gooide met ingooien daar ook nog een 180'er! Het is de eerste die ik dit jaar gooide en de 4de uit mijn carriëre! cheers Ik ben weer helemaal blij.

Gisteravond hebben Nico en ik meegedaan aan een groot dartstoernooi in Kolhorn (Kolhorn Open) en daar hebben we ons weten te plaatsen voor de finaledag vandaag. Ik heb me al weten te plaatsen voor de winnaarsronde door gister 7 wedstrijden te spelen. Ik won er 3 en verloor er krap aan 4. Best goed maar ik had er toch 2 meer kunnen winnen maar in die partijen lukte het uitgooien niet vlot genoeg. Jammer maar helaas, ik sta toch dankzij dat in de winnaarsronde! Very Happy Nico moet zich nog plaatsen voor de winnaars of verliezersronde. Hij gooide gister niet zo lekker, het lukte niet zoals hij wilde. Hopelijk gaat het vandaag een stuk beter met hem.

Willen jullie voor ons 'duimen' vandaag?
Alvast bedankt... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 7 I_icon_minitimevr mei 14, 2010 9:53 am

Jee, dat is lang geleden dat ik hier wat gemeld heb, terwijl ik toch al wel heel wat toernooitjes enzo gegooid heb... Embarassed

Het tournooi waar ik het in het vorige bericht over had gehad daar ben ik uiteindelijk (op een hele vage manier) 4de geworden. De organisatie had een hele rare fout gemaakt en alles weer doorelkaar gegooid nadat alle partijen al gespeeld waren. Eerst zou ik dus als 2de geeindigd zijn maar daarna moesten we ineens allemaal wéé'r tegen elkaar spelen. Heel raar. Toen werd ik dus 4de en greep net naast een beker. Neutral

Een paar weken terug(25-04-2010) heb ik samen met een clubmaatje een mixkoppeltournooi gegooid bij ons op de club. Mixkoppel is dat je als man/vrouw een koppelpaar bent en niet man/man of vrouw/vrouw. Daar werden wij 3de mee in de WR (Winnaarsronde) cheers

Gister (13-05-2010) heb ik voor het eerst aan een groot tournooi meegedaan in Nieuwe Niedorp. (Open Niedorp 2010) Ik was de hele dag zó zenuwachtig en had het vreselijk koud. Ik was zo verschrikkelijk slecht aan het gooien, echt niet normaal. Ik heb nog nooit zó slecht punten staan gooien. Echt, ik vond het vreselijk. Ik had echt zoeits van: Wat doe ik hier eigelijk!
Dames en heren speelden apart tegen elkaar, dus dat is altijd wel een eerlijke strijd.

De eerste partij verloor ik dus met 1-3. Ik ging dus meteen door naar de verliezersronde. De volgende partij die ik moest spelen won ik gelukkig met 3-1. Pfff wat een opluchting. Ik mocht dus nog een ronde verder. De volgende partij die ik moest spelen was een halve finale! Shocked Die was spannend maar die verloor ik ook met 1-3. Helaas, maar ik mocht nu toch nog voor de 3de of 4de plaats spelen.
Ik had de hoop al opgegeven want van het meisje waar ik tegen moest spelen, had ik al eens met 2-3 van verloren... Die gedachten zit dan toch in je hoofd.
Het werd een spannende partij die eindigde op een 3-2 en uiteindelijk gewonnen werd door...... MIJ!!! Very Happy
Ik ben dus 3de geworden in de verliezersronde! cheers
Ik ben supertrots, stond na afloop te shaken en de tranen van spanning kwamen er uit. Ik was zó ontzettend blij... Ik kwam daar voor het eerst, het is een groot toernooi. (Deelnemers: 63 heren en 22 dames) Ik heb er dus weer een mooie beker bij en €10,00 verdiend! Wink

Zaterdag 15 mei is er bij ons een damestournooi.
Ik hoop dat ik wel wat beter speel. Dan heb ik minder zenuwen dan dat het niet zo goed gaat. Wink Duimen jullie voor mij? Alvast bedankt...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 7 I_icon_minitimezo mei 16, 2010 12:24 pm

Degene die voor mij geduimd hebben: Hartelijk bedankt! Very Happy
Ik ben uiteindelijk 2de geworden in de winnaarsronde! cheers

De avond begon om 20.00u. Er waren 13 deelneemsters en er werd eerst gespeeld in poules. Er waren 3 poules van 3 personen en 1 poule van 4 personen. In de poule van 4 zat ik. In een poule speel je 1x tegen een speler in jou poule. Ik moest dus 3 wedstrijdjes spelen (best of 5 legs). De eerste party won ik met 3-0, de tweede partij won ik met 3-1 en de derde partij won ik met 3-0. Ik was de beste van de poule en ging dus door naar de winnaarsronde. Als je dan die partij verliest, ben je meteen klaar met spelen en strijden want dan ga je niet meer door voor een prijs. De partij die ik daarna moest spelen om door te kunnen gaan won ik met 3-0. Ik ging dus weer een ronde verder. Als ik de volgend partij zou verliezen dan zou ik nog een keer mogen spelen voor plek 3 of 4. Maar de volgende partij won ik ook! Very Happy Het was wel een spannende partij want het ging allemaal heel gelijk op. Het werd 4-3 voor mij. Dus ik stond in de finale van de winnaarsronde! Ik vond het super spannend en de zenuwen waren weer heel erg in mijn lichaam aanwezig... bounce Finale: De eerste leg won ik, de 2de leg won ik ook de derde won Jaleesa (mijn tegenstandster) de 4de leg won zij ook dus stond het gelijk met 2-2. De volgende won ik weer en de leg daarna won zij weer. Het werd dus 3-3. De laatste leg was zó spannend we gingen gelijk op en uiteindelijk moesten we allebei dubbel 1 uitgooien en wie dat het eerst deed won de finale. Door alle spanning en trilling lukte mij het nét niet op tijd dus verloor ik de finale met 3-4. Ik was toch wel een beetje teleurgesteld in mijzelf doordat ok weer zoveel spanning en zenuwen had. Ik heb nog nooit tijdens een single tournooi in de winnaarsronde voor een prijs gestreden dus ben ik toch ook wel heel erg trots op mijn prestatie... Wink

Volgende week hebben we wéér een tournooi.
Dat is een Tac-Tic's tournooi. (uitleg volgt)
Iedereen weer duimen dan hè! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 7 I_icon_minitimedo mei 20, 2010 10:18 pm

Van de week heb ik een leuk vitrinekastje gekocht voor mijn darts troffee'en.
Het werd namelijk een beetje te vol in mijn computerkast... Embarassed
Ik heb hem meteen een mooi plaatsje gegeven en gevuld met mijn mooie prijzen.
Dit is het resultaat:
Mijn sport: Darten. - Pagina 7 DSCN1828
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Desire1985

Desire1985


Aantal berichten : 376
Leeftijd : 38
Woonplaats : Den Helder
Registration date : 30-06-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 7 I_icon_minitimevr mei 21, 2010 12:58 am

Zo Jacq, je mag straks wel een extra huis laten bouwen voor al die trofeeën Razz Razz Razz

Ziet er wel erg mooi uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 7 I_icon_minitimevr mei 21, 2010 8:12 am

Laughing Laughing Laughing

Ja als het zo doorgaat wel... Embarassed
Iemand anders had ook al een idee om het tuinhuisje leeg te halen en daar alle bekers maar in te presenteren...
Maar ja, waar moet je dan weer met alle fietsen naartoe?...

Ach ja, In allebei de vitrines hebben we nog ruimte over, al is het niet veel.
Maar ik vind het nou ook weer zonde om ze in een doos te bewaren.
Dit staat mooi en het paste nog net in de huiskamer. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 7 I_icon_minitimeza mei 22, 2010 8:04 pm

Vanavond hebben wij een Tac-Tic's toernooi.
Het spel gaat zo:

Tac-Tic
Bij dit spel wordt slechts gebruik gemaakt van de nummers 10 t/m 20 en de Bullseye. De bedoeling is 3 of 5 x elk nummer te gooien, waarna tevens op de nummers gescoord kan worden. Heeft de tegenstander ook 3 of 5 x het zelfde nummer dan is zo'n nummer "dicht" en telt verder niet meer mee in het spel. De speler die als eerste alle nummer en de Bullseye heeft volgegooid en tevens voorstaat in score wint de partij.

Nico en Ik doen allebei mee.
Morgen zal ik weer even verslag doen hoe het gegaan is... Wink

Duimen jullie weer even voor ons?
De vorige keren heeft het écht geholpen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 7 I_icon_minitimeza jun 19, 2010 8:52 pm

Oeps, nooit geen verslag meer gedaan van het Tac-tic's toernooi... Embarassed
Ik was 4de geworden dus viel net buiten de prijzen, helaas...

Gisteravond in een café in Julianadorp een money-koppeltournooi gegooid met Nico.
Lekker staan gooien maar ook wel met up's en down's.
We waren uiteindelijk 3de geworden en hadden 10,00 euro gewonnen! cheers

Morgenmiddag gaan we ons proberen te plaatsen voor het C.L.O.D (Champions Leage Of Darts) Als we daar doorkomen kunnen we ons later dit jaar gaan proberen te plaatsen voor het grote Nederlandse tournooi in Hotel Zuyderduin, Egmond aan Zee.
Spannend allemaal weer hoor.
Duimen jullie allemaal weer?
Alvast bedankt... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 7 I_icon_minitimeza jun 19, 2010 9:34 pm

ik ga duimen!!! spannend weer hoor!
en leuk die toernooi's dat je ook geld kan winnen!
jullie doen het maar goed hoor!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 7 I_icon_minitimevr jun 25, 2010 11:56 am

hoe is het gegaan Jacq? hebben jullie jullie nog kunnen plaatsten??
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 7 I_icon_minitimema jun 28, 2010 12:12 am

Het is wel goed gegaan.
Joey is zowiezo door om mee te doen aan de championsleague of darts wat op 28 augustus gehouden wordt in Hotel Zuyderduin te Egmond aan Zee. Er deden weer maar 3 jeugddarters mee. Alle drie spelen ze in een eigen categorie: Aspiranten (Joey), meisjes en junioren.
Heren en dames moesten er wel voor spelen. Dat gebeurde in poules.
Nico was 1ste in zijn poule en ging dus door voor de kwalificatie. 2 rondes verder verloor hij zijn wedstrijd en lag uit de race.
Ik werd derde in de poule (zat in een hele sterke poule) en ging door in de verliezersronde, wat niet meetelde voor een plekje op zuyderduin. Toch werd ik uiteindelijk 2de in de verliezersronde. Daar was ik best wel trots op.

Ik had waarschijnlijk ook wel 1ste kunnen worden want ik verrekende mij met de laatste uitgooi en gooide mij dus 'dood'. Helaas pindakaas...
Ze deelden voor de verliezersronde jammergenoeg geen bekers of troffee'en uit. Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 7 I_icon_minitimedi aug 24, 2010 11:43 pm

Begin augustus heb ik nog mee gedaan met een 30 euro tournooi.
Dat betekend: 5 euro inschrijfgeld en voor de overige 25 euro mag je 'zo veel drinken als je wilt (uitgezonderd zware alcoholische dranken en mixies).
Ik gooide in de poules helemaal niet lekker en verloor van mensen waarvan ik altijd gemakkleijk win. Ik ging dus uiteindelijk door naar de verliezersronde. Vanaf dat moment gooide ik hardstikke lekker! Very Happy Ik kwam in de halve finale en toen ging het niet zo lekker meer. Het spel ging eigelijk gelijk op met mijn tegenstander en die gooide net steeds iets eerder uit. Er werd gespeeld: Best of 7 legs, dus wie er als eerste 4 legs won, was de winnaar en mocht dan de finale spelen. Ik stond 3-0 achter en had de partij al opgegeven. Ineens ging hij slechter gooien en gooide ook niet makkelijk meer uit, als hij daaraan toe kwam want ik begon me toch te speren! Ik wist die partij namelijk alsnog te winnen met 4-3! :O
In de finale kwam ik niet lekker in het spel omdat ik heel moe was en dat ik ook best de zenuwen had. Ik werd 2de in de verliezersronde en ben er toch apetrots op!

Vorige week donderdag heb ik in een cafe in Julianadorp nog een blinddraw koppeltoernooi gegeooid. Blinddraw is dat je moet koppelen met iemand waarbij je wordt uitgeloot. De jongen waar ik mee speelde kan ik niet maar hij gooide ook heel erg slecht. Ik stond gelukkig weer ontzettend goed te gooien. Wéér werden wij 2de in de verliezersronde. Ik ben blij dat het weer zo goed gaat. Zeker nu de competitie weer in aantocht is. Wink

Voor foto's verwijs ik jullie nog even naar onze website: www.dartsverenigingdebommel.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Mijn sport: Darten. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 7 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn sport: Darten.
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sport die je doet
» 12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust
» Henkie- Mijn goudvis
» mijn Favo liedje's

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
dierenvrienden :: Sport-
Ga naar: